torsdag 31. oktober 2013

"Livet i fjellet" -fotoutstilling med bilder fra Jotunheimen.


Etter utrolig mange og positive tilbakemeldinger, har jeg nå bestemt meg for å holde en liten fotoutstilling med noen av mine fjellbilder. Dette blir en salgsutstilling, der det er mulighet for å kjøpe av mine bilder.

Utstillingen vil bli i den nye Storstugu på Sognefjellshytta når den åpner til våren 2014.

Ta en titt på slideshowet jeg har laget nedenfor, så ser du noe av det jeg kommer til vise.
(Bildekvaliteten på YouTube er som vanlig dårlig..)

Håper det faller i smak!






4 kommentarer:

  1. Nydelig film av vakre fjell med stemningsfull musikk i bakgrunnen, kan ikke bli bedre! Lykke til med salget! Hilsen AK

    SvarSlett
  2. Åå. Mange vakre bilder :-) Kan tenke meg å kjøpe det av Loftet :-D

    Vibeke Dambakk

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Vibeke! Ikke umulig det, skjønner du. =)

      Slett