søndag 1. mai 2011

1.mai - folkevandring!


I løpet av denne helgen har det vært enorm trafikk på toppene i Jotunheimen.
Området Bøverkinnhalsen-Turtagrø hadde folk på nesten på hver eneste topp i dag!  Og med dette været, kombinert med et gnistrende fint skiføre, har jo dagen vært en drøm. Er nok mange flere enn meg som har kosa seg i dag ja.
Selv om sola varmer sterkt om dagen nå, og gjør snøen småmyk mange steder, så er det også nattefrost på grunn av klarværet. Dette gjør at vi nok får beholde det fine skiføret en god stund til.
Vil absolutt anbefale folk å ta seg en tur ut, og nyte denne nydelige årstiden i høgfjellet!
Trenger du turtips, så er det så langt en del tips å finne i registeret mitt, men har du andre ønsker, så send meg bare en mail, så skal jeg hjelpe til så godt jeg kan. Turer er det nok av!
Vil ønske alle en riktig god kveld...med eller uten varme og solfriske ansikt!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar